کولر آبی پرتابل گرماشی سرمایشی
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کولر آبی پرتابل یا متحرک چیست؟

سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل آب خنک، روشی بسیار کارآمد و موثر برای کنترل آب و هوا در هر اتاق با اندازه ای ارائه می دهند. از آنجایی که دستگاه های تهویه مطبوع با آب خنک کننده مقادیر زیادی گرما را تخلیه نمی کنند، نیازی به مجرای خروجی ندارند و در مناطق بسته به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال سریع‌ترین و کم‌مصرف‌ترین راه برای خنک‌کردن یک اتاق، به‌ویژه اتاق‌هایی با دمای محیط بالا هستید، یک واحد AC با آب خنک‌کننده اغلب انتخاب بهتری نسبت به AC قابل حمل با هوا خنک است. واحدهای خنک شونده با آب سریعتر خنک می شوند زیرا هیچ هوای گرمی را به فضا تخلیه نمی کنند. تهویه مطبوع آب خنک به کندانسور آب خنک نیز گفته می شود زیرا وظیفه آن دفع گرمایی است که توسط مبرد در اواپراتور جذب شده است. آب برای خنک کردن مبرد هوای گرم (180 درجه فارنهایت یا 82 درجه سانتیگراد) از کمپرسور با پمپاژ آب ضد جریان در کندانسور استفاده می شود.

چرا چیلرهای آب خنک کارآمدتر از چیلرهای هوا خنک هستند؟

بهره وری انرژی: چیلرهای آب خنک معمولاً نسبت به چیلرهای هوا خنک انرژی کارآمدتری دارند. پایین تر بودن دمای چگالش و در نتیجه فشار تراکم کمتر به این معنی است که کمپرسور به کار کمتری نیاز دارد و متعاقباً انرژی کمتری مصرف می کند. برخلاف سیستم تهویه مطبوع پنجره‌ای سنتی، یک کولر گازی قابل حمل با کمک چرخ‌های نصب شده بر روی دستگاه یا چرخ‌هایی که به پایه متصل می‌شوند، راحت‌تر از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شود. به دلیل متحرک بودن، می توان از آن در روز در دفتر کار خانگی استفاده کرد و در شب به اتاق خواب منتقل کرد. خوب، یک تهویه مطبوع قابل حمل، نصب بسیار آسان و بدون دردسر را بدون هیچ گونه پیچ و سایر مواد ثابت امکان پذیر می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دریچه خروجی برای خروج هوای متراکم از اتاق ایجاد کنید. وقتی صحبت از خانه اجاره ای به میان می آید محدودیت های زیادی برای همه چیز وجود دارد که یکی از آنها تجهیزات خانه شما است. شما باید مبلمان یا سایر وسایلی را بخرید که برای حمل و نقل در هنگام جابجایی راحت باشد و به راحتی در خانه جدید نصب شود. در چنین شرایطی یک AC قابل حمل به دلیل تحرک و نصب آسان بهترین وسیله است. مشکل شما با این نوع AC کاهش می یابد و می توانید در حین جابجایی بر روی حمل و نقل سایر لوازم سنگین و ابزارها تمرکز کنید.

نصب کولر آبی پرتابل گرمایش و سرمایشی

  •     در مجاورت پرده آن را قرار ندهید.
  •     پره ها را با دست جا به جا نکنید.
  •     خروجی هوا نباید به سمت وسایل الکتریکی باشد.
  •     هیچ گونه وسیله ای را روی این کولر ها قرار ندهید.
  •     از خیس کردن تجهیزات الکتریکی کولر پرهیز کنید.
  •     برای تمیز کردن و سرویس دستگاه حتما باید از برق کشیده شود.
  •     برای نصب کولر آبی پرتابل یک متر از جلو و عقب فضای خالی بگذارید.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد.

 

منبع: https://hitemaco.com/

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی رسمی هیتما , بهترین کولر آبی پرتابل , خرید کولر آبی پرتابل هیتما , گارانتی کولر آبی پرتابل , مزایای کولر آبی پرتابل گرمایشی و سرمایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: